fbpx

Xiaomi M365 Pro

Hulajnoga Elektryczna Xiaomi M365 PRO

Xiaomi M365 Pro, zwany także Mijia Pro, to ulepszona wersja kultowej Xiaomi M365, najpopularniejszego na świecie skutera dla początkujących. Niedawno stał się dostępny w Ameryce Północnej.

Na początku roku 2020 doczekała się swojej następczyni pod nazwą Xiaomi Pro 2

Choć wygląda prawie identycznie jak oryginał, Pro jest nieco większa i ma teraz wbudowany jasny wyświetlacz LED. Większy rozmiar zapewnia więcej miejsca na podeście, dzięki czemu hulajnoga elektryczna jest wygodniejsza i zapewnia dodatkową przestrzeń do pomieszczenia baterii o pojemności 474 Wh.

Większy bateria zapewnia M365 Pro niezwykły zasięg 40 km. Mocniejszy silnik o mocy 300 W (szczyt 600 W) zapewnił szybkie przyspieszenie od 0 do 24 km/h w 5,3 sekundy, a czas pokonywania wzniesień na wzniesieniach o wartości 15,6 sekundy i długości 60 m, nachyleniu 10%.

xiaomi m365 pro

Nowy ekran LED rozwiązuje problemy właścicieli oryginalnej wersji. Pokazuje podstawowe informacje:

  • prędkość,
  • pojemność baterii,
  • tryb,
  • światła,
  • połączenie Bluetooth
  • stan błędu

Znaczna część oryginalnego projektu M365, w tym przycisk przyspieszenia, opony, hamulce i mechanizm składania, pozostaje taka sama.

Większy zasięg i mocniejszy silnik ma swoją cenę. Xiaomi M365 Pro waży 14 kg, 15% cięższy od oryginału i kosztuje o 30-40% więcej. Jednak biorąc pod uwagę ulepszenie silnika i zwiększenie zasięgu o 70%, warto ją rozważyć, jeśli decydujesz między nią a tańszą M365.

Ogólnie rzecz biorąc, nowy Xiaomi M365 Pro to świetna hulajnoga elektryczna o mile widzianych poprawkach w stosunku do oryginału. Powiększona rama zapewnia wygodniejszą jazdę. Zwiększona pojemność baterii rozszerza i tak już najlepszy w swojej klasie zasięg Xiaomi. Wreszcie, ulepszony silnik poprawia wspinaczkę po wzniesieniach i zapewnia więcej energii na płaskim terenie.

Osiągi Xiaomi M365 PRO

ProducentXiaomi
ModelM365 Pro
Waga14 kg
Rozmiar złożonej112 x 43 x 48 cm
Moc silnika300 W
Maksymalna Prędkość fabryczna26 km/h
Zasięg45 km
Wielkość baterii474 Wh
Czas ładowania8 do 9 godzin
Maksymalne obciążenie100 kg
Typ hamulcówRekuperacja + dyskowe
Typ opon21.6 cm dętkowa + dętkowa
OświetleniePrzód + Tył
Klasa wodoodpornościIP54
Przyśpieszenie (0 to 24 kmh)5.3 sekund
Dystans hamowania (24 to 0 kmh)4.6 metry
Średnia cena2 000 zł

Cena Xiaomi M365 PRO

W zależności od czasu oraz miejsca w którym ją kupujemy możemy założyć że jej widłaki cenowe to 1 600 zł – 2 400 zł. Przyjmijmy więc że jej średnia cena rynkowa to 2 000 zł i właśnie w takiej kategorii cenowej prosimy o jej ocenę.

xiaomi m365 pro

Opinie o Xiaomi M365 PRO

Xiaomi M365 Pro
Leave A Review
Jakość Wykonania
77
Zespół Napędowy
70
Komfort Jazdy
35
Zgodność z danymi producenta
65
Awaryjność
77
Cena
75
Based on 2 Visitor Reviews
84
User Average
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Machniu
96

Hulajnoga dobra dla początkujących użytkowników. Nadaje się tylko na miasto że względu na słaby silnik, baterie oraz brak amortyzacji. Pękające błotniki oraz dętki są zmorą tej hulajki. Zasięg przy wadze ponad 80kg oscyluje koło 30—35km. Oświetlenie również jest “symboliczne”. Plusem za to jest możliwość modyfikacji, niska waga oraz estetyczny wygląd. Podsumowując nie polecam tego modelu.

Breakdown
Leave A Review

Jakość Wykonania
80
Zespół Napędowy
70
Komfort Jazdy
30
Zgodność z danymi producenta
50
Awaryjność
60
Cena
80
0dene
72
Xiaomi m365 pro - dobrze, ale mogło być lepiej!

Hulajnogę zakupiłem na początku 2019 na znanym chińskim portalu. Zapłaciłem za nią 1 600 zł i pomijając fakt że czekałem na nią wieczność bo ponad 60 dni ROBOCZYCH to doszła do mnie przed sezonem, więc w sumie spoko. Ale nerwówka była : P

Hulajnogę używam w 90% na dojazdy do pracy, w zeszłym roku było to 2x 5km, w tym roku 2x 10km. Co ciekawe, w zeszłym roku na jednym ładowaniu robiłem trzy trasy do pracy i z powrotem a w tym roku jak zrobię jedną trasę to wracam na oparach. Nie wiem czy to kwestia tego że dłuższa trasa bardziej męczy, czy inne warunki a może materia jest coraz mniej sprawna? Na pewno nie pomaga fakt że po sofcie cisnę ją jak dziki od 0 do 30km/h (custom soft) ale w sumie tak samo robiłem jak miałem krótszą trasę. Ciężko wiec stwierdzić czy to subiektywne czy coś się dzieje a nie mam czasu tego sprawdzać : P Ogólnie zasięg daje radę, przelecę od 25km do 30km nie ograniczając się. Warto też dodać że bez moda to tak średnio dynamiczna jest, po modzie robi się sensownie ale zasiec na tym cierpi. Myślę że to jednak uczciwa wymiana.

Jakość wykonania jest taka se, przy monitowaniu kierownicy jakoś śrubki nie wchodziły idealnie w dziurki, rysuje się od samego patrzenia, błotnik z najgorszego plastiku, do nóżki nawet trzeba było dokupić gumkę by mi parkietu nie rysowała .. Z drugiej strony za 1600 zł nie można za wiele wymagać, to nie mercedes, ma działać. Po zakupie odrobiłem lekcję z wad konstrukcyjnych i od razu zapanowałem wspornik błotnika, kupiłem podkładki do niwelowania luzów. Od chwili jej zakupu już dałeś jedna dokładkę niwelującą luzy ale zaczep jeszcze trzyma. Podobno jak nie trzyma się mocno kierownicy podczas jazdy i pozwala jej się ruszać (nie niweluje się drgań przez trzymanie i pozwala pracować) to zaczep wytrzyma dłużej. Chyba się to sprawdza, albo mam jakiś twardy model ;p W każdym razie zaczep ma się dobrze więc nie potwierdzam istnienia wady konstrukcyjnej.

Bezawaryjnie nalatałem już ponad 1200~ km, raz zmieniałem dętkę z tyłu. Wiec od czasu wyjęcia jej z pudełka i zamontowania wzmocnień, dołożenia podkładki od luzów jakoś w tym roku i zmiany dętki z tym roku to nie wiele musiałem przy niej robić. Pompowanie kół jest denerwujące, bo co drugi dzień sprawdzam ciśnienie żeby nie łapać gumy bo zmiana dętki to serio ból dupy. Jest ok, nie psuje się wiec hajs zaoszczędzony na chińczyku w moim przypadku popłacił.

Zgodność z danymi producenta, no mniej więcej ok.. Ten zasięg mnie ciekawi jak to ma się rok do roku.

Komfort jazdy jest BARDZO słaby. Przed zakupem naczytałem się że opony dmuchane, że jest spoko i jeździ się komfortowo. No jeździ się, po drodze rowerowej która jest asfaltowa! Nawet krótki przejazd po innej nawierzchni niż asfalt pozostawia na tyle niesmaku że jak jeździsz codziennie tą samą trasą myślisz “o nie, a teraz musisz jechać po xxx”.. W Łodzi chodniki nie rozpieszczają 😉 Jak ktokolwiek powie że ona jest wygodna to podzielcie to przez dwa. Poziom nazwał bym “na granicy akceptowalnej”. Jak trzeba, to trzeba, no przejedzie. Ale zdecydowanie zauważysz po czym jedziesz wiedząc że masz pompowane koła jak tylko się coś świeci na drodze to zwalniasz i patrzysz by w to nie wjechać bo może cię to kosztować sporo nerwów albo przynajmniej 80 zł (30 nowa dętka i 50 zł wymiana) 😉

Niby można bawić się w dokładanie amortyzatorów ale aż tak daleko idących modów fanem nie jestem. Do malucha też można wsadzić większy silnik, ale po co? Już wolał bym ją sprzedać i kupić coś z prawdziwą amortyzacją, ale póki co na moje potrzeby jest ok.

Czy kupił bym ponownie? Tak, ale nie dał bym za nią więcej niż 1800 zł. To dobry sprzęt do miasta pod warunkiem że porusza się po dobrej nawierzchni. Kocie łby, piach, dziurawy chodnik.. to nie teren dla Xiaomi m365 pro.

Mogę polecić jako pierwsza hulajnoga. To co mnie zaskoczyło to przed zakupem jeździłem na Xiaomi m365 kolegi. Uznałem że jest spoko, lekka, składa się, będzie dobrze się wnosiło na 3 piętro bez windy. Nie wiem o ile pro jest cięższa, 4kg? Zdecydowanie czuć różnicę nawet jeśli to kilka kilo. Polecam wiec skalkulować swoją trasę i kupić zwykłą jeśli ci zasięg wystarczy. Oszczędzi się trochę $ i mniej dźwigania. Chociaż życia to b1acz i jak po moim przekładzie widać zmiana pracy z 10km w obie strona na 20km mogła by sprawić że Xiaomi m365 mogła by mieć za mały zasięg..

Breakdown
Leave A Review

Jakość Wykonania
75
Zespół Napędowy
70
Komfort Jazdy
40
Zgodność z danymi producenta
80
Awaryjność
95
Cena
70
IMG_20201007_112852.jpg
Głosuj teraz!
Jaką następną hulajnogę dodać?
2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x